Brug din fritid på at komme i form

Savner du at være i bedre form, er det måske bare ved at være på tide at gøre noget ved det. Det er jo oplagt at bruge en del af din fritid på at arbejde mod det mål, som du har dig. Og det behøver ikke at tage en særlig stor del af din fritid at komme i god form. Faktisk kan du med bare en halv eller hel time om dagen komme i væsentligt bedre form, end du er i dag. Det tager ikke mange minutter at få pulsen og få det til at gavne din grundform.

Find en måde at motionere på der tiltaler dig

For at komme i god form, kan det være en god idé at finde en måde at træne på, der tiltaler dig. Der er mange, der fx er glade for at løbe lange ture, men der er også mange, der hader de mange kilometer på landevejene. Derfor er det jo ikke til at sige, om du skal løbe, cykle, sidde på en romaskine eller hvad det nu kan være. Det er op til dig at finde en god måde at motionere på, som du ikke finder kedeligt, og som du kan gøre igen og igen.

Sæt tid af til træning hver dag

Og hvis du gerne vil se hurtige resultater, kan det være en god idé at sætte tid af til træning hver eneste dag. Igen, det behøver ikke at være tre timers træning hver dag, men bare en lille løbetur hver dag kan virkelig være med til at rykke dig hurtigt. Så vil du gerne i form inden for den nærmeste fremtid, bør det være muligt for dig at finde 20, 30 eller 45 minutter hver dag, hvor du kan fokusere på din nye træning.

Test din form af løbende

For at se dine løbende resultater, kan det også være en god idé at teste dig selv løbende. Du kan jo starte med at lave en test på dag et, hvor du fx tester, hvor langt du kan løbe på 10 minutter, eller hvor lang tid du er om at løbe to kilometer. Efter et par uger kan du jo så lave den samme test igen, efter at du har trænet hver dag op til. Der er store chancer for, at du vil se en markant forskel, når du laver test nummer to.

Find mørklægningsgardiner med sidelister her.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.