Må ikke slettes

Hvad skal man skrive i emnefeltet for at undgå, at kunderne sletter dine nyhedsbreve uden at læse dem? Ja, hvis bare der var en opskrift. “Må ikke slettes” er nok ikke vejen frem hver gang, men det er da blikfang og noget man normalt ikke ser i sin indbakke.

Det er måske også lettere desperat, men desperate tider…

Det irriterende familiemedlem

Du kender godt den slags mails. Dem, der ligesom et lidt for friskt familiemedlem på Facebook, hele tiden har noget vigtigt at sige, dele eller at spørge om. Mails du for ofte skal forholde dig til, indtil du bliver træt og sletter dem. Og definitionen af “for ofte” er meget bred her -det afhænger af, hvor engageret du er i afsender, og hvor mange mails du iøvrigt får. En mail om ugen kan virke overvældende, hvis du er ligeglad med virksomheden.

Spørg en voksen

Vil du gerne lave e-mailmarketing der fænger og som får din virksomhed til at vækste, så skal du spørge nogen til råds, som rent faktisk ved noget.

Poetype, som blev stiftet i 2020, har speciale i netop mailkommunikation, og de kan hjælpe dig med at undgå at blive den irriterende afsender i mailboksen.

Poetype alene kommer ikke til at gøre en forskel. Det kræver også at du gør dig klart, hvem din målgruppe er, og hvordan dit produkt passer til dem. Og så skader en god portion engagement og selvtillid omkring dit produkt bestemt heller ikke.

Men grænsen mellem gerne at ville sælge et godt produkt, og så at være oversælgende er meget fin, så her kan du med fordel få hjælp af foreksempel Poetype til at vurdere, om du kommunikerer på den rigtige måde, eller om du kunne trænge til en finjustering.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *